MONEY2EDI

elektronická výměna dat ve formátu EDI pro Money S3

 

Charakteristika

Program Money2EDI je určen pro elektronickou výměnu dokumentů mezi Money S3 a obchodními partnery prostřednictvím EDI providera (např. GRiT, EDITEL apod.) V současnosti podporované základní formáty jsou:

  • • EDITEL INHOUSE INVOICE
  • • EDITEL INHOUSE ORDERS
  • • EDITEL INHOUSE DESADV

Součástí aplikace jsou některé zákaznické úpravy, program je průběžně upravován podle požadavků uživatelů a jejich obchodních partnerů. Pro funkčnost importu objednávek do Money S3 je nutné mít Money S3 vybavené modulem XML Data Exchange (na požádání zajistíme).

Stáhněte si

Aktualizační verze pro rok 2025


Money2EDI - verze 2025.04B (ze dne 20.1.2025)

 

Aktualizační verze pro rok 2024


Money2EDI - verze 2024.60A (ze dne 6.6.2024)  - upravena práce s expiracemi a šaržemi, upraven import dodacích listů

 


Varianty a ceník
Money2EDI SINGLE - základní vstupní modul 5.000,- Kč bez DPH jednorázově
Money2EDI MULTI - základní vstupní modul 9.000,- Kč bez DPH jednorázově
Provozní tarif SINGLE - cena při platbě na 12 měsíců 300,- Kč bez DPH/měsíc
Provozní tarif SINGLE - cena při platbě na kratší dobu než 12 měsíců 450,- Kč bez DPH/měsíc
Provozní tarif MULTI - cena při platbě na 12 měsíců 600,- Kč bez DPH/měsíc
Provozní tarif MULTI - cena při platbě na kratší dobu než 12 měsíců 720,- Kč bez DPH/měsíc
Implementace můstku (vzdáleným přístupem) za 1 agendu (cena obvyklá, může se lišit viz. * ) 3.000,- Kč bez DPH
Jiné než uvedené formáty a úpravy podle požadavku zákazníka cena podle rozsahu požadavků

Licence SINGLE: platí pro IČ (konkrétní agendu), v rámci jedné firmy je možné konvertor instalovat na libovolný počet počítačů, smí však být využíván POUZE pro komunikaci dané firmy s jejími dodavateli/odběrateli.

Licence MULTI: umožňuje zpracovávat komunikaci v EDI formátu v rámci více agend spravovaných jednou licencí Money S3.

Provozní tarif znamená možnost využívání programu a stahovat a instalovat nové verze. V ceně není zahrnuta technická podpora. Technická podpora je řešena individuálně na základě požadavků a intenzity využívání zákazníkem.

* Implementace můstku: pokud uživatel sám implementaci můstku nezvládne (či se jí nechce zatěžovat), provádíme ji my nebo náš regionální servisní partner. Cena implementace se stanovuje podle složitosti a zahrnuje implementaci prvního profilu (nezahrnuje případnou dopravu do místa instalace). Pokud požadujete implementaci více profilů, odkazujeme na individuální jednání.

Objednávka

Objednávky zasílejte na na e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. V objednávce nezapomeňte uvést typ licence a Vaši fakturační adresu (včetně IČO a DIČ - upozornění pro firmy ze Slovenska: k objednávce je nutné doložit také osvědčení o plátcovství DPH!).

 

V případě problémů s programem se obracejte na technickou podporu výhradně na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kde se vám bude věnovat volný specialista, který odpoví na vaše dotazy v nejbližší možné době.

Save
Cookies user prefences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline