Opravy a reklamace

Opravy se snažíme řešit bez větších odkladů a co nejmenších prostojů zákazníka, jelikož si zákazníka vážíme a víme, jak je dnes pro každého výpočetní technika důležitá a to především ve firemní sféře, kdy každá hodina prostoje jsou nemalé peníze.
Vždy však zavisí na kvalitě (jak je počítač aktualizovaný z hlediska zabezpečení, jak byl počítač čištěn apod.) a rychlosti PC (zejména při odstraňování spyware a virů).


Ze statutu Comfor Partner můžeme opravovat všechny počítače Comfor zakoupené po celé České republice. Průměrná doba záruční opravy u naší společnosti je 48 pracovních hodin. Tzn. váš počítač nikam nepojede, ale bude opraven přímo u nás. V případě pozáruční opravy se jedná pouze o to zda se ještě vadná součástka vyrábí a zda je ekonomicky výhodné ji vyměňovat (u PC se nejčastěji vyměňují DVD mechanika, harddisk, základní deska).

V případě reklamace notebooku je průměrná doba opravy 7 pracovních dní, kdy se v některých případech musí komunikovat s autorizovaným servisním střediskem té které značky notebooku. Každopádně i tak nenecháváme váš notebook ležet, ale ihned jednáme na rozdíl od některých prodejců, kteří sice prodávají o nějakou korunu levněji, ale na vyřízení reklamace čekáte 30 dní, tak jak umožňuje zákon.
V případě pozáruční opravy se jedná pouze o to, zda se ještě vadná součástka vyrábí a zda je ekonomicky výhodné ji vyměňovat (u notebooku se obvykle vyměňují baterie, DVD mechanika, harddisk). Samozřejmě, že dokážeme vyměnit např. vadný ("vylomený") napájecí konektor do kterého se zasunuje adaptér, zde ale je nutné identifikovat onen konektor (každý notebook má jiný a není možné všechny držet skladem) a objednat ho. Tady se oprava může pohybovat kolem 14 dní a je jen otázkou zda ho dodavatel má skladem.